کنسول وسط پراید یکی از محصولاتی است که جای آن در پراید خالیست و اکثر افراد نیاز آنرا حس می کنند. کنسول وسط خودرو که مردم به طور خلاصه به آن کنسول یا زیر آرنجی نیز می گویند ، از کاربردی ترین تجهیزات و لوازم جانبی خودرو به حساب می آید. کنسول وسط خودرو بیشتر به منظور استراحت و راحت بودن دست راست در هنگام رانندگی استفاده می شود همچنین فضای کافی ایجاد میکند برای نگه داری از لوازم شخصی و کوچک ، پول خرد یا …، باعث راحتی بیشتر سرنشینان در هنگام سفر میشود چرا که معمولا کنسول ها دارای محلی برای نگه داری لیوان هم هستند و سر نشینان می توانند لیوان چای خود را در آن قرار دهند. باید توجه داشت که در انتخاب کنسول بهتر است به نکاتی مثل جنس کنسول ، رنگ آن و ظاهر آن توجه کرد . اگر کنسول کیفیت خوبی نداشته باشد ممکن است سریع خراب شود و کارایی خود را ازدست بدهد. همچنین باید به امکانات کنسول مانند فضای کافی و داشتن جای لیوان و … دقت کرد. در اینجا چند کنسول وسط پراید را برای شما معرفی می کنم که میتوانید تهیه کنید و از آن لذت ببرید!

کنسول وسط پراید
کنسول وسط پراید

نصب کنسول ها معمولا توسط خریدار و به راحتی قابل انجام است. حداکثر لازم است ۴ تا پیچ خودرو را آن پیچ کنید تا در جای خود محکم شود. یعنی حتی نیاز به سوراخ کاری هم نیست! در این جا سعی میکنم کنسول های خوب و با کیفیت را برای شما معرفی کنم .

با نصب زیر آرنجی به دست راست خود استراحت بدهید بخصوص در مسافرت های طولانی امنیت و آسایش بیشتری داشته باشید. همچنین با استفاده از کنسول وسط پراید شما دارای فضای بیشتری خواهد داشت ، جای لیوانی خواهید داشت و همچنین میتوانید پول خرد یا ریموت کنترل درب پارکینگ و سایر اشیاء خرده ریز خود را در آن قرار خواهید داد.

این مطلب هم برای شما مفیده :
اصطلاحات انگلیسی خودرو

انواع کنسول وسط خودرویی برای تمامی خودرو ها وجود دارد که همگی کارایی مشابه به همدیگر را دارند و فقط از لحاظ کیفیت ساخت و زیبایی با هم فرق دارند این یک موضوع سلیقه ای میباشد.

این مطلب را هم بخوانید : گیرنده بلوتوثقیمت ردیاب خودروقیمت کلاچ اتوماتیک پراید


مدیریت

مهندس کامپیوتر ، مشاور طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت و کسب و کار اینترنتی

1 دیدگاه

عطر زنانه خوشبو · ژانویه 30, 2020 در 9:55 ق.ظ

چه وسیله خوبیه ممنون بابت معرفیش

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *