اولین تولیدکننده ردیاب ایرانی کدام شرکت است ؟
وقتی در بازار به دنبال اولین تولیدکننده ردیاب خودرویی ایرانی میگردید به اسم چند شرکت بر میخوریم که هر کدام ادعای اولین بودن دارند .

شرکت اتاکو طراح و تولید کننده سیستم های الکترونیک ومکاترونیک با اولویت خودرویی می باشد که پس از طراحی سیستم هایی نظیر کلاچ اتوماتیک هوشمند اتولایت- فلاشر اضطراری- سوئیچ کارت و غیره با هدف بسط و توسعه صعنت الکترونیک خودرویی در داخل کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان ایرانی در حد توان خود موفق شده ابتدا ردیاب آفلاین خودرو فول آپشن (GPSآفلاین) و پس ازآن ردیاب آنلاین خودرو (GPSآنلاین) با امکانات ویژه و منحصر به فردی را با بکار گیری آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه ردیاب خودرو طراحی و روانه بازار مصرف نماید و در این راستا موفق گردیده با ایجاد نمایندگی های فعال در سراسر کشورعلاوه بر سایر محصولات خود اقدام به فروش ردیاب خودرو نیز نماید.

اولین تولیدکننده ردیاب ایرانی
ردیاب خودرو اتاکو یکی از ارزانترین ردیاب های موجود در بازار است

رویال جی پی اس از اولین عرضه‌کنندهای ردیاب‌های خودرویی و شخصی، سامانه‌های بومی مدیریت ناوگان در کشور است و خدمات خود در زمینه حفاظت، نظارت وسائل نقلیه و ناوگان حمل ونقل را از سال ۸۶ آغاز کرد.

اولین تولیدکننده ردیاب ایرانی

شرکت سامانه‌ ساز دلفین آپادانا در سال ۱۳۸۷ با یک تیم دو نفره با ایده هوشمند و مکانمندسازی ناوگان خودرویی تشکیل شد. نتیجه ۲ سال تحقیق، توسعه و عملیات تیم تشکیل شده اولین نسخه نرم‌ افزار مدیریت ناوگان خودرویی بود که در سال ۱۳۸۹ منتشر شد. از ابتدای سال ۱۳۹۰ تیم فنی شرکت، قدم‌ های ابتدایی برای مطالعه و تحقیق پیرامون سنسور وزن خودرویی را برداشت که نتیجه رضایت بخش این تحقیق در سال ۱۳۹۱ تجاری شده و روانه بازار شد.

این مطلب هم برای شما مفیده :
سوالات متداول ردیاب خودرو

سامانه خودرویاب در ویکی پدیا

شرکت ره نگار از سال ۱۳۶۸ با نام “مهندسین مشاور کامپیوتر و ارتباطات” فعالیت خود را در زمینه طراحی و گرافیک به کمک کامپیوتر(CAD/CAM/CAE)و نرم افزار های کاربردی MISبرای سازمانها آغاز نمود، و جزو اولین شرکت های ارائه دهنده این محصولات و خدمات بوده است. با رشد فعالیت ها و پرسنل، در سال ۱۳۷۱ بخش ارتباطات شرکت فوق به منظور ارائه سرویس های مخابرات ماهواره ای و تعیین موقعیت تاسیس شده و شروع به کار نمود.

اولین تولیدکننده ردیاب ایرانی

شرکت آینده سازان جوان صنعت در سال ۱۳۹۲ با توجه به نیاز امروز ایران اسلامی در راستای ارتقاء تجهیزات و سامانه های ردیابی تاسیس شد و توانست با دانش مهندسان جوان خود بعد از طی چندین سال تحقیق و توسعه در طراحی گامی موثر در جهت تولید ملی ردیاب بردارد و در زمره اولین تولیدکنندگان داخلی قرار گیرد که در زمینه ردیاب های خودرویی دیتالاگر های صنعتی و سامانه های هوشمند فعالیت می کنند و امروزه خود را مفتخر به این بدانیم که در مسیر اقتصاد مقاومتی حرکت می کنیم.


مدیریت

مهندس کامپیوتر ، مشاور طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت و کسب و کار اینترنتی

2 دیدگاه

انواع ردیاب GPS از نظر نوع استفاده و جایی که ردیاب استفاده میشوند خودرو شخصی حیوان موبایل · آوریل 18, 2020 در 10:17 ق.ظ

[…] اولین تولیدکننده ردیاب خودرو مخصوص پاسخ به این سوال هست مطالعه […]

کلاچ اتوماتیک یا کلاچ برقی سیستمی که ادعا میشود میتواند شما را از کلاچ گرفتن خلاص کند · فوریه 4, 2020 در 4:50 ب.ظ

[…] مطالب را هم بخوانید :ارزانترین ردیاب خودرو – اولین تولیدکننده ردیاب ایرانی – هزینه تعمیرات پراید – مشکلات گیربکس […]

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *